dimarts, 27 de gener del 2009

Unes vacances molt especials

LES VACANCES DE NADAL


Jo aquestes vacances he acabat els deures i el Nadal l’he passat molt bé amb la meva cosina, la meva mare el meu pare i uns amics de la meva mare i del meu pare.

El Pare Noel ha portat molts regals un gos que dorm tot el dia i es un joguet i més coses que m’ha portat unes sabates molt boniques, uns pantalons molt, molt bonics i un jersei que m’ha agradat molt. M’ha agradat molt el que m’ha portat el Pare Noel.

I la nit vella també m’ho he passat molt guai. A Romania és una festa molt xula. He anat a la muntanya i després per arribar més a munt teníem que anar amb el cremallera i he vist la neu i estava molt bonica nosaltres per veure la neu hem anat la Vall de Núria he anat amb la meva mare, el meu pare i la meva cosina.

Un altre dia he anat al Sant Martí de Centelles, per dormir amb uns amics de la família i m’ho he passat molt bé a les vacances de Nadal .


Adéu
Diana Sora