dilluns, 19 de gener del 2009

Ouarda Akchichou

Hola, em dic Ouarda tinc 15 anys. fa cinc mesos que estic a Catalunya. Jo sóc del Marroc.

Jo estic molt contenta d’estar aquí amb la meva família.

A mi m’agrada moltes coses de Catalunya: té uns Supermercats molt grans i amb moltes coses, m’agrada molt la programació de la televisió, jo veig la tele d’aquí, ja que no tinc antena parabòlica.

Jo tinc cinc germans, el meu germà gran es diu Youssef té 18 anys, jo sóc la segona més gran, el meu segon germà és diu Benyamine té 13 anys, i va a la mateixa escola que jo, després ve el Mohamed que té 10 anys i va al CEIP Montseny i fa a cinquè de primària. El meu últim germà es diu Moahssin i té 6 anys va a la mateixa escola que el Mohamed i fa 1r de primària.

Jo i el Benyamine estudiem al Centre d’estudis Mollet.

El que més trobo a faltar del Marroc són els meus avis que viuen allà. Ells viuen a un poble que es diu Al Hoceima.

0uarda Akchichou.

1 comentari:

Anònim ha dit...

filla meva que al marroc hi ha moltes coses mes boniques ke aki o vols fer de pelotera, tambe hi ha supermecats grans aix ...

kuidado de lo k dices ke se dnd vives

y aver si dices la verdad de tu pais ok nena kuidate besos

By: Chaimae Et Ouarda