dimecres, 21 de gener del 2009

Les Festes de Nadal

Las Vacances de Nadal

El primer dia de vacances vaig anar a casa de la meva tieta per estar amb els nens jugant i em vaig quedar a casa d’ella. Desprès hem anat a Barcelona a veure uns amics. Quan vam tornar de Barcelona vam anar veure un partit de futbol.

Al dia següent vam anar a Santa Perpètua amb els meus amics a sopar i després el meu tiet ens va vindre a buscar i vam anar a casa a dormir.

Al dia següent vam estar amb la meva mare i la meva tieta arreglant un armari i tot seguit vam sortir a fer una volta per Mollet amb bicicletes. Mes tard vam anar a dinar a casa i vam fer cantar a l’ocell, la forma en que vam aconseguir que cantes va ser posant lo al sol.

Al dia següent van venir els meus tiets de Tarragona i els seus fills. A la tarda vaig anar amb els meus amics a passejar, més tard va anar a casa del meu amic Jusef a sopar al acabar de sopar vam sortir junt a fer un vol amb unes amigues a les 12 de la nit he tornat a casa.

Al dia següent em vaig llevar a l’una del mig dia vaig dinar i al acabar vaig mirar la televisió.
El dijous vam tornar a l’escola.
Raduane Sebraoui