dilluns, 19 de gener del 2009

Estefania Sanguina


¡Hola! Em dic Estefanía tinc 15 anys, sóc de Paraguai vaig arribar a Catalunya fa 9 mesos.
M’agrada molt la música i veure els meus amics del meu país, ara només els puc veure a través d’internet.

Tinc 4 germans. Al Paraguai només n’hi ha una que té 19 anys, és diu Gladis, el meu germà gran que té 22 anys està vivint a Santander, és diu Ever i el meu germà petit, que és diu Manu i jo vivim amb els meus pares a Mollet del Vallès.

El meu germà petit té 5 anys i va a P5 a l’escola Montseny.

Quan vaig arribar encara no anava a l’escola. Em vaig matricular a finals de curs, per això vaig haver de repetir 3er d’ESO.

Encara em costa una mica parlar en català però amb dedicació segur que en un any ja el parlaré i l’entendre millor.

El que més trobo a faltar a Catalunya són les tardes de diumenge que sempre quan feia molta calor les meves cosines i jo anàvem a la plaça del poble.

Jo al Paraguai vivia en una ciutat que es diu Fernando de la Mora amb la meva avia. A casa de la meva avia vivíem la meva germana gran, el meu germà petit, la meva cosina i jo.

Una de les coses que més m’agrado de Catalunya és la platja.

Estefanía Sanguina