dilluns, 19 de gener del 2009

Les meves primeres vacances de Nadal a Catalunya

Les vacances de Nadal

Hola en dic Estefanía tic 15 anys, jo vaig arribar a Catalunya el 21 d’abril de l’any passat.

Aquesta vacances són les primeres que estic a Catalunya.

El dia 24 de desembre van venir la meva tieta i els meus avis i vam celebrar el dia de Nit Bona tots junts vam parlar, vam riure i vam passar una bona estona. El dia següent pel matí a sota i sobra de l’arbre de Nadal hi havia tots els regals.

El dia de Sant Esteve vaig anar amb la meva família a un Restaurant de Barcelona a dinar.

El dia de cap d’Any vaig anar a casa d’una amiga amb els meus pares que són amics i a les 24h. vaig menjar raïm.
Al dia següent els meus pares, el meu germà i jo vam anar a Barcelona a veure la meva tieta perquè la nit abans no la vam veure.

El dia 5 de gener vam anar a veure la cavalcada de reis, hi havia molta gent pel carrer i vam recollir molts caramels.
Al dia següent els reis ens van portar un ordinador per tots i a mi un rellotge.

El dissabte passat vaig anar a casa d’una amiga que no veia des de feia 8 mesos i hem vaig quedar a dormir a casa seva, el diumenge següent per la tarda vaig tornar a casa meva i em vaig prepara per dilluns.

Estefanía Sanguina