divendres, 16 de gener del 2009

Unes vacances molt divertides

LES VACANCES DE NADAL

Hola, hem dic Fernando, tinc 10 anys i fa set mesos que visc a Catalunya, ara us explicaré les meves primeres festes de Nadal ha aquí.

Aquestes vacances jo he anat al parc, un dia vam anar a Lliça de Munt a veure un amic meu després vam tornar a casa meva.
El dia de Nit Bona vam sopar a casa i després vam obrir els regals. Després vam jugar a la Play Station II. Aquell dia vaig anar a dormir a un quart de cinc del matí.

Al dia següent feia calor i vam jugar amb cotxe a control remot amb el meu germà, que te dos anys i li agrada molt jugar amb mi.

La nit de cap d’Any vam jugar a fet i amagar, desprès vam sopar i mes tard vam menjar el raïm, això al meu país a Xile no es fa. Des del balcó de casa vam veure els focs artificials que m’han agradat molt .

Un altre dia vam veure una pel·lícula que es diu Narnia 1, també veure la 2. Aquests dies també vaig veure el “Señor de los anillos” la última.

Un altre dia vaig fer els deures de mates i d’anglès. Quan els vaig acabar, vaig anar al parc.
Un altre dia vam pintar la porta del menjador i del balcó de color negre.

Al dia següent vam anar a Barcelona a veure la Sagrada Família, que és molt gran i molt bonica.
La nit de reis vam anar a veure la cavalcada i vam agafar molt caramels i vam fer moltes fotos i les hem penjat al fotolog.

El dijous 8 de Gener torno a l’escola.

Fernando Enrique Aguilar