dilluns, 26 de gener del 2009

Unes Vacances de Nadal una mica tristes

El dia 19 de Desembre vam acabar el col·legi i ens van donar les notes i vam fer el dinar de Nadal, l’amic invisible i de 16:00 h a 17:00 vam fer una festa a la pista. Després vam marxar tots cap a casa.

El 24 de desembre no vam celebrar res perquè el meu pare no volia, així doncs, va ser un dia normal.

El dia 25 de Desembre no vam celebrar res, perquè els meus pares no tenien ganes.

El dia 26 de Desembre no vam celebrar res i per mi es un dia normal.

El dia 31 de Desembre vam sopar el meu pare,la meva mare i jo. A les 24:00 vam menjar raïm i vaig anar a dormir a les 3 de la matinada.

L’u de Gener del 2009 per any nou vam anar a dinar a casa de la meva àvia.

El 5 de Gener vam anar a veure les carrosses dels reis amb les meves cosines.

El 6 de Gener els reis no em van portar res perquè, no faig deures i tampoc faig cas i per això , no em van regalar res. Nomes 30 € ,que em va donar la meva àvia.

Adéu, fins un altre.
Keila Roman González