dijous, 15 de gener del 2009

Unes vacances diferents

LES VACANCES DE NADAL

Hola em dic Ouarda, i fa cinc mesos que visc a Catalunya, aquestes són les meves primeres vacances de Nadal aquí. Estic molt contenta d’haver vingut a viure aquí, tot i que m’està costant una mica aprendre la llengua, això és molt bonic.

Les vacances de Nadal han estat molt bé. Jo he anat ha comprar a un mercat amb el meu pare m’ha comprat uns pantalons de color blau, un abric de color gris i unes sabates d’esport de color marró. Tots aquests dies de vacances hem menjat molts tagins, cus-cus i truites ...
També he sortit amb la meva mare i la meva amiga i hem anat comprar al supermercat moltes coses. Els meus germans i jo hem jugat a molts jocs.

Un dia vam anar la meva família i jo a una festa molt bonica i vam menjar moltes coses com carn amb verdura i fruites ... i les dones, les mares i les noies vam escoltar música i vam parlar, els nens petits i les nenes jugaven, a la tarda la meva família i jo vam tornar a casa meva.

Tots els dies de vacances he dormit molt i fins més tard, també he sortit al parc amb la meva mare i la meva cosina, hem comprat i he fet els deures de Nadal que em va donar la meva professora Raquel i el dijous vaig tornar al cole m’han agradat molt les vacances de Nadal.
OUARDA AKCHICHOU