dijous, 15 de gener del 2009

Les vacances de Nadal

LES VACANCES DE NADAL
Hola, em dic Benyamine i sóc del Marroc, fa cinc mesos i dos dies que estic a Catalunya i per això, és el primer any que passo les vacances de Nadal a Catalunya, al meu país aquesta festa no existeix, però tenim vacances com aquí.

Aquest vacances de Nadal han estat bé, perquè vaig anar a veure uns amics dels meus pares. El meu pare aquell dia va anar a comprar sabates, mitjons, un jersei i una samarreta i jo vaig jugar amb els amics a futbol i a tocar i parar...

També he aprofitat per mirar a la televisió els partits de futbol i he menjat coses bones i he dormit molt.

Un dia vaig anar a una festa d’un altre família i vam menjar molts tagins amb la família després vam tornar a casa meva i vaig jugar amb un amic.

Un altre dia vam anar amb bicicleta i sempre sortim al parc amb els meus germans.

Un dijous vaig anar a veure un altre amic i vaig jugar a jocs de taula amb ell, després vam mirar la televisió i a un quart de nou vaig menjar un tagin i un suc de taronja, a les nou vam mirar a la televisió el partit de futbol, jo hem vaig quedar a dormir a casa d’ell, a un quart de deu del matí em vaig despertar i després vaig tornar a casa meva.

L’últim dia de festa, el dimecres a la tarda, jo vaig jugar a futbol, a la nit vaig menjar truita de patates i tot seguit vam mirar la televisió amb el meu pare i els meus germans, a un quart d’onze vam anar dormir i el dia següent em vaig despertar aviat, a les set del matí, per anar a l’escola.
BENYAMINE AKCHICHOU